czwartek, 17 października 2013

Tadeusz Jankowski

           
     Ślad po nim zaginął w styczniu 1996 r.  Miał wtedy 41 lat. Ostatnie miejsce gdzie był widziany to Wrocław. Wzrost: 164 cm, Oczy: niebieskie

Tadeusz przechodził w tym czasie trudny okres, rozwiódł się  z żoną, wyprowadził się z domu i całkowicie zerwał kontakty z rodziną.

Co się stało z Tadeuszem?- nie przestaje pytać siostra...



Grażynka - Cały czas wierzę i nie opuszcza mnie nadzieja i wiara jakby jakaś siła mi mówiła, że Ciebie odnajdę Tadziu.Wiesz  braciszki nasza mama pomaga mi tam z góry ona się mną opiekuje wierzę w to i ona mi pokaże drogę do  Ciebie gdziekolwiek jesteś. Wiem że mama nie pozostawi mnie samej w poszukiwaniach Ciebie. Nie wiesz nawet że nasz rodzinny dom  gdzie się wychowaliśmy już nie istnieje dom został zburzony a na tym miejscu stoją domki.  nasza mama przeniosła się do bloku który postawiono w Ustroniu Morskim i tam zmarła o tym też nie wiesz  ze nasi rodzice odeszli. Wiesz braciszku zostałam sama nasze siostrzyczki też odeszły  na drugą stronę życia niby lepszą stronę ale czy lepszą któż to wie.Mówię do Ciebie tutaj w myślach modlę się abym mogła Ciebie  odnaleźć. Czemu tak się dzieje że ludzie giną bez wieści.Czy kiedyś doczekam się odpowiedzi czy kiedyś poznam twą historię życia . Do roku 1973 znam twą historię i klika lat później też  ale od kilkunastu lat jest cisza wokół Ciebie.....

...Cały czas zadaję sobie pytanie Tadziu co się z tobą dzieje gdzie jesteś i czy jeszcze żyjesz czy już coraz bardziej ogarniają mnie wątpliwości czy już zostałam sama w tym życiu czy już nie mam nikogo bliskiego jeżeli żyjesz i to czytasz daj mi jakoś znać może przez twoich kolegów a może w jakiś inny sposób Nie wiem już co mam robić.... 

Nie opuszczaj mnie i ty Odnajdę Ciebie choćbym miała Ciebie szukać do końca świata
 i jeden dzień dłużej.Tadziu jak Ciebie znajdę usiądziemy przy stole nie będę Tobie zadawać pytań możemy milczeć ale we dwoje do zobaczenia Tadziu!








Każda informacja jest ważna, więc jeśli masz coś do przekazania napisz do nas!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz