wtorek, 17 września 2013

Anna Bogusława Garska


Zaginęła 7 lipca 2012 r. w Czeladzi 
woj. śląskie (Polska)

Miała wtedy 29 lat

Wzrost: 165 cm,
Oczy: Zielone, (nosi okulary)
Włosy: jasne z pasemkami, półdługie, falowane 



Anna wyszła z domu około godz. 22.00, po kłótni z mężem i ślad po niej zaginął. 







AKTUALIZACJA: Pojawiły się nowe okoliczności, mąż Anny został aresztowany pod zarzutem zamordowania żony. Sprawa jest o tyle zawikłana, że aresztowany Marek G. jest policjantem, i miał prawdopodobnie wpływ na prowadzone poszukiwania. Wiele niejasności, wiele kontrowersji ... fakt jest jeden Anny nie ma, czy rodzina kiedyś ją odnajdzie żywą lub martwą zostaje bez odpowiedzi. Czekamy na dalszy ciąg wydarzeń. Plakaty Anny i komunikaty będą nadal do pobrania, będzie tak do czasu wyjaśnienia co się stało 7 lipca w nocy....

Policjant z Sosnowca aresztowany za zabójstwo żony


Oto co pisze mama Anny: "W moim życiu pojawia się druga mała istotka. Dbasz o nią. Uczysz jak żyć. Patrzysz na nią i podziwiasz jak szybko rośnie i coraz bardziej wychodzi spod twoich skrzydeł. Martwisz się, co ją w życiu czeka. Każda matka wie, że ptaszyna musi wylecieć z domu. Taką radością mojego życia jest Ania. Daje mi wiele radości, chociaż to jest normalne życie. Nieraz Ją pytałam- "skąd Ty to wszystko wiesz? Od ciebie mamińko." Przecież dzieci to my. Relacje między mną a Anią nie są kumpelskie. To zdrowy kontakt między matką i córką. BARDZO mi Jej brak. Przepraszam moją pierwszą Córkę. Kocham Cię bardzo. Sama jesteś matką. Ty jesteś a za Anią krwawi mi serce".


   


















Facebook


Jeśli wiesz gdzie przebywa Anna , skontaktuj się z najbliższą jednostką policji, lub zostaw wiadomość.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz